سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس دانشش را افزود ولی زهدش را نیفزود، جز دوری از خدا نیفزوده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :1
کل بازدید :4708
تعداد کل یاداشته ها : 41
103/2/29
1:28 ع

بهترین متخصص ایمپلنت : یکی از مهمترین و بیشترین سوالات مراجعه کنندگان ایمپلنت این است که بهترین متخصص ایمپلنت در ایران و تهران کجاست یا  بهترین متخصص ایمپلنت چه شخصی است. به کمک این مقاله شما می توانید سوال فوق را براحتی جواب دهید و خودتان بهترین گزینه برای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت باشید.

 

بهترین متخصص ایمپلنت

 

اگر شما مقالات دیگر ایمپلنت که در سایت موجود است را مطالعه کرده باشید با این موضوع کاملا آشنا هستید که ایمپلنت از دو بخش اصلی جراحی و پروتز( روکش ) تشکیل می شود، پس بهترین متخصص ایمپلنت کسی باید باشد که کاملا به جراحی و پروتز آشنا باشد و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد تا اگر در مواقعی که شرایط خوب پیش نرفت بتواند از عهده درمان بر بیاید.

بهترین متخصص ایمپلنت دندانی یا ایمپلنتولوژیست برای درمان ایمپلنت باید دانش عملی کافی را داشته باشد و برای تبحر در جراحی بسیار باید تمرین داشته باشد در غیر این صورت به هیچ عنوان نمی تواند از عهده جراحی ایمپلنت بر بیاید.

بهترین متخصص ایمپلنت علاوه بر موارد فوق باید دید فنی برای تجویز پروتز برای بیماران داشته باشد.

بهترین متخصص ایمپلنت در ایران و تهران

خوشبختانه تعداد معدودی از دندان پزشکان غیر متخصص در زمینه ایمپلنت اقدام به کاشت دندان یا ایمپلنت دندان می کنند.

مراجعه کنندگانی که دنبال ایمپلنت ارزان می گردد عمتا بیمار این پزشکان غیر متخصص می شوند چون این دندانپزشکان برای اینکه کاشت دندان یا ایمپلنت دندان بیماران ارزانتر بشود از جنس های تقلبی استفاده می کنند. بیماران حتما این نکته را در نظر داشته باشند که عدم مراجعه به بهترین متخصص ایمپلنت باعث صدمات جبران ناپذیر می شود که بالاتر از خرج بهترین برند ایمپلنت می شود پس به نکته های زیر توجه داشته باشید.

نکته اول )  زمانی که ایمپلنت دندان برای جانشینی دندان های از دست رفته فک پایین استفاده می شود، غیر متخصص ها به دلیل پایین بودن دانش قبلی و نداشتن تجربه شاید رگ های عصبی که از فک رد می شوند را هنگام سوراخ کردن استخوان به عصب ها آسیب برسانند. در صورت افتادن چنین اتفاق هایی بیمار به مشکلاتی چون نداشتن درد و یا بی حسی دچار می شود.

اگر بیمار به همچین مشکلی دچار شود، بخش زیرین لب و لپ یا یک طرف زبان را تحت تاثیر قرار می دهد. در بهترین وضعیت اگر بیمار دیگر برای درمان پیش همان غیر متخصص نرود، طول درمان وی بین سه تا شش ماه است در غیر این صورت ممکن است که دوباره به درد های دیگر هم دچار شود. در بیشتر موارد شاهد این بوده ایم که این مشکلات به صورت دائمی شده است.

نکته دوم )  در فک بالا باز هم هنگام سوارخ کردن اگر مهارت کافی وجود نداشته باشد و غیر متخصص این کار را انجام دهد سوراخ وارد حفره های بینی (سینوس) شده. اگر این اتفاق در هنگام  سوراخ کردن بیافند باعث عفونت بسیار خطرناکی می شود. برای جلوگیری از این اتفاق ها متخصصین عکس های رادیولوژی خاصی که دجیتالی هستند را قبل از عمل کاشت دندان از بیمار می خواهند که تهیه بکنند تا برای پیدا کردن محل دقیق سینوس یا عصب از عکس کمک بگیرند تا بیمار دچار مشکل جدی نشود.

امیدوارم که این مطالب به شما کمک کند تا بهترین متخصص ایمپلنت در ایران و تهران را پیدا کنید.

کلینیک دندانپزشکی , کلینیک تخصصی ایمپلنت