سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزدیک است که حکیم، پیامبر گردد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :1
کل بازدید :4710
تعداد کل یاداشته ها : 41
103/2/29
2:13 ع

مدت زمان لازم برای جوش خوردن ایمپلنت دندان چقدر است؟ : زمان لازم برای جوش خوردن ایمپلنت دندان به طور متوسط در پایینی سه ماه و در فک بالایی پنج ماه است. البته این زمان می تواند برای هر فرد متفاوت باشد. به طور مثال در برخی شرایط که در فک بالایی لیفت سینوس قرار داده شده باشد، توصیه می شود مدت زمانی حدود 30 روز صبر کرد تا تراکم استخوان به میزان کافی برسد و شرایط مناسب برای کاشت ایمپلنت دندان مهیا شود.

در برخی شرایط نیز  که با گرافت استخوانی و یا اسپیلیت کردن استخوان روبرو هستیم، پیشنهاد می شود زمان بیشتری را قبل از شروع درمان ایمپلنت سپری کرد.
برخی اوقات که با استخوان کم تراکم روبرو هستیم، برای رسیدن به تراکم لازم و کافی جهت کاشت ایمپلنت دندان باید یک مدت زماتی را مشخصا در نطر بگیریم، در عین حال در شرایطی که اوضاع استخوان ایده ال می باشد، می توان طول این مدت را کاهش داد.

 

جوش خوردن ایمپلنت

  ادامه مطلب...

  

عوارض عدم استفاده از روش کاشت ایمپلنت دندان در مواقعی که دندان از دست رفته است : عدم استفاده از ایمپلنت در این مواقع ، به خاط اینکه لثه عقب نشینی دارد و استخوان اطراف دندان از بین می رود، باعث می شود به دندان های کناری جای خالی اسیب و زیان وارد گردد و سبب پوسیده شدن سایر دندان های بیمار می گردد. عوارض دیگر عدم کاشت ایمپلنت مشکلات تکلم و خوردن، جابجایی دندان ها، سردرد و … می باشد. همچنین یک پدیده منفی عدم استفاده از ایمپلنت دندان، خرابی و اسیب استخوان فک است.

 

ایمپلنت دندان

 

ایمپلنت دندان باعث می شود یک پلن ثابت به استخوان فک داده شود و بتواند ایمپلنت را مشخصا نگه دارد.  در صورتی که از زمان افتادن دندان مدت زیادی گذشته باشد، باید قبل از کاشت ایمپلنت دندان اقدام به پیوند استخوان کنیم تا تراکم آن بیشتر شود و برای درمان ایمپلنت اماده شود.

برتری ایمپلنت دندان در مقابل دندان مصنوعی یا بریج

یک مزیت مهم ایمپلنت دندان نسبت به دندان مصنوعی دوام و پایداری بیشتر آن است. در صورتی که تعداد دندان های از دست رفته زیاد باشد، می توان از ایمپلنت دندان جهت نگه داری دندان مصنوعی و کمک به پایداری لثه استفاده کرد. در هر حال ایمپلنت دندان یک راه حل دائمی برای جبران دندان های از دست رفته می باشد.

ایمپلنت دندان هم به تنهایی هم در کنار دندان مصنوعی باعث کمک کردن به تکلم، زیبایی، خوردن و … می شود، البته مهم ترین ویژگی مثبت ایمپلنت که به دنبال این ها به وجود می اید، افزایش حس اعتماد به نفس در بیماران است.


  

بهترین مرکز ایمپلنت در تهران : بهترین مرکز ایمپلنت تهران مرکزی است با تمامی امکانات لازم برای درمان ایمپلنت که بیماران برای کاشت ایمپلنت دندان به آنجا رجوع می کنند. تعداد بهترین مرکز ایمپلنت دندان تهران زیاد است، اما بهترین های مرکز ایمپلنت تهران تعداد محدودی هستند.

 

بهترین کلنیک ایمپلنت در تهران

 

برای انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت تهران به کیفیت خدمات ایمپلنت که در آنجا ارائه می شود، توجه کنید. حتما توجه کنید پزشکانی که در بهترین مرکز ایمپلنت تهران کاشت ایمپلنت دندان انجام می دهند، تخصص و مدرک دوره های تخصصی ایمپلنت را داشته باشند.

در برخی از بهترین مرکز ایمپلنت تهران دیده شده افرادی بدون تخصص و صرفا با گذراندن دوره های معمولی ایمپلنت اقدام به کاشت ایمپلنت دندان می کنند، بنابراین قبل از مراجعه حتما از آن مرکز ایمپلنت تهران مطمئن شوید. حتما درباره مرکز ایمپلنت تهران در اینترنت و صفحات اجتماعی نیز تحقیق کنید.

شما عزیزان میتوانید با دیدن فایلهای تصویری متخصص ایمپلنت و گالری تصاویر سایت مرکز ایمپلنت تهران و همچنین مشاهده فایلهای تصویری بیماران راضی از درمان خود در بهترین مرکز ایمپلنت تهران به کیفیت کار این مرکز اعتماد نمایید.

ادامه مطلب...

  
  

سن مناسب برای ایمپلنت دندان چند سال است؟ : برخی مواقع پیش می آید که جوانی دچار تصادف میشود و متاسفانه دندان خود را ازدست میدهد.اولین پرسش این است که سن مناسب برای گذاشتن ایمپلنت چه سنی میباشد؟

 

سن مناسب برای ایمپلنت

 

پاسخ مناسب این است که باید برای انجام درمان ایمپلنت دندان ، تا هجده سالگی صبر کرد تا دندان و استخوان ها به رشد نهایی و به حد نهایی تکامل خود برسند و در واقع رشد استخوان تمام شود ، سپس اقدام به کاشت ایمپلنت کرد تا باعث نشود ایمپلنت دندان کوتاه به چشم بیاید.

اگر قبل از 18 سالگی اقدام به کاشت ایمپلنت کنیم ممکن است پروتز ایمپلنت روی چند ایمپلنت که کنار هم قرار گرفته اند، گذاشته شود و در مقابل ایمپلنت و دندان فشاری ایجاد کند که مانع از رشد اسکلتال شود و برای بیمار مشکل ایجاد کند.

البته امکان کاشت ایمپلنت دندان برای یک دندان در سن پایین هست، اما حتما باید پس از این سن پروتز ایمپلنت عوض شود تا ایمپلنت دندان بتواند با دندان های دیگر به خصوص دندان های کناری هماهنگی داشته باشد.

بنابراین توصیه می شود برای جلوگیری از ایجاد چنین مشکلاتی در درمان ایمپلنت کاشت ایمپلنت دندان را به بعد از این سن بیندازید.


  

جنس ایمپلنت دندان از چیست ؟ : ایمپلنت فلزی از جنس تیتانیوم است که به بیان ساده داخل لثه بیمار قرار گرفته و نقش دندان کنده شده یا کشیده شده را بازی می کند. ایمپلنت قطعه ای ایست که برای همیشه برای بیمار باقی می ماند.

 

جنس ایمپلنت دندان

 

ایمپلنت دندان یک پایه پروتز و بدنه دارد. با انجام جراحی بدنه ایمپلنت را درون استخوان فک می گذارند و سپس پس از مدتی پایه پروتز ایمپلنت جایگذاری می شود.

تمام بیمارانی که به دلایل مختلف دندان های خود را از دست داده اند، می تواندد از روش ایمپلنت دندان استفاده کنند. ایمپلنت دندان نقش تکیه گاه را برای دندان های نداشته بازی می کند و بنابراین نیازی نیست دندان های کناری تراش خورده شوند.

ایمپلنت دندان برای بیمارانی که تمام دذندان های خود را از دست داده اند، باعث ایجاد ثبات برای دندان مصنوعی و احساس راحتی در تکلم و خوردن می گردد.

ایمپلنت برای افرادی مناسب تر است که دارای سلامت دهان و دندان باشند، بنابراین لثه سالم و بدون عفونت و همچنین استخوان های با کیفیت و نیز رعایت بهداشت دهانی همگی از عوامل موفقیت در درمان ایمپلنت می باشند.

بیمارانی که در ماه های گذشته دچار سکته قلبی شده اند و یا عفونت های شدید داشته اند، بیماران معتاد به مواد مخدر و الکل، بیماران با سیستم دفاعی ضعیف، بیماران دارای اختلالات روانی همگی از کسانی هستند که برای کاشت ایمپلنت دندان مناسب نمی باشند.


  
<      1   2   3   4   5   >>   >